مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-30اجتماعي

وزش باد شدید در همدان خسارتی نداشته است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: هشدار وزش باد شدید برای امروز به ادارات ارسال شده بود، این شرایط نگران کننده نیست و تاکنون نیز گزارشی از ایجاد خسارت دریافت نکرده ایم.

- ایسنا/همدان مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: هشدار وزش باد شدید برای امروز به ادارات ارسال شده بود، این شرایط نگران کننده نیست و تاکنون نیز گزارشی از ایجاد خسارت دریافت نکرده ایم.

علیمردان طالبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طبق آخرین وضعیت، جنوب استان در شرایط هشدار نارنجی و مابقی نقاط در شرایط هشدار زرد قرار دارند، اظهار کرد: این هشدارها توسط اداره کل هواشناسی استان از سه روز قبل به 250 اداره شهرستانی و استانی داده شده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان خاطرنشان کرد: وزش باد در سطح استان خیلی شدید نیست و براساس آخرین گزارش بیشترین میزان آن 55 کیلومتر بر ساعت بوده و خوشبختانه تاکنون خسارتی بر جای نگذاشته است.

وی با بیان اینکه تا پایان فصل زمستان چند سامانه فعال وزش باد داریم، توصیه کرد: بهتر است مردم اشیایی که قابل پرتاب است، از بالکن و پشت بام جمع آوری کنند، وسیله نقلیه خود را کنار درختان کهنسال و پوسیده پارک نکنند و بنرهای تبلیعاتی و تابلوها را محکم نصب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در همدان خسارتی نداشته است

وزش باد شدید در همدان خسارتی نداشته است