مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-30پزشكي

خطر جدی انجام تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه های زیرزمینی رشت


رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان رشت گفت: انجام تزریق ژل و بوتاکس هایی که در آرایشگاه های زیرزمینی و بدون پروانه انجام می شود، خطر جدی برای تهدید سلامت شهروندان است.

- ایسنا/گیلان رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان رشت گفت: انجام تزریق ژل و بوتاکس هایی که در آرایشگاه های زیرزمینی و بدون پروانه انجام می شود، خطر جدی برای تهدید سلامت شهروندان است.

منور جریانی حرفه در در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه به طور مستمر آرایشگاه های سطح شهر رصد می شوند تا از بروز هر گونه تخلفات در این اماکن جلوگیری شود، افزود: همه آرایشگرانی که دارای پروانه کسب هستند، همکاری بسیار خوبی دارند و متاسفانه بیشتر تخلفات در آرایشگاه های زیر زمینی رخ می دهد.

وی کارهای زیبایی و پزشکی مانند لیزر، تزریق ژل و بوتاکس را بسیار حساس و پراهمیت عنوان کرد و گفت: کارهای پزشکی نباید توسط یک آرایشگر انجام شود، زیرا می تواند افراد را با خطرهای فراوانی مواجه و سلامتشان را به مخاطره اندازد و همه آرایشگرانی که ژل و بوتاکس انجام می دهند، دارای پروانه نیستند.

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: بانوان از مراجعه به آرایشگاه های بدون پروانه آموزشگاه، خودداری کنند زیرا تبعات منفی آن برایشان مشکلاتی در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر جدی انجام تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه های زیرزمینی رشت

خطر جدی انجام تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه های زیرزمینی رشت