مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-30اجتماعي

آسیب های جبران ناپذیر تعطیلی مدارس


همه باید به این باور برسند که تعطیلی مدارس آسیب های جبران ناپذیری به آموزش و پرورش دانش آموزان می زند.

- عضو شورای عالی آموزش و پرورش گفت: همه باید به این باور برسند که تعطیلی مدارس آسیب های جبران ناپذیری به آموزش و پرورش دانش آموزان می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم رنگ آمیز طوسی درباره لزوم بازگشایی مدارس گفت: در شرایط کرونا و با توجه به اینکه در تمام کشورها مدارس به عنوان آخرین گزینه برای پیش گیری از کرونا، تعطیل می شوند در ایران هم باید این نکته مورد توجه قرار گیرد و همه به این باور برسند که تعطیلی مدارس آسیب های جبران ناپذیری به آموزش و پرورش دانش آموزان می زند.

وی با ابراز نگرانی از آسیب های آموزش مجازی، اظهار کرد: از چالش های کلانی که آموزش برخط برای دانش آموزان ایجاد کرده است می توان به عدم اطمینان از فرآیند یادگیری و عدم ارتباط و رویارویی معلمان با دانش آموزان، برقرار نشدن عدالت کامل آموزشی، افزایش نرخ بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیلان و عدم دسترسی معلمان به آموزش های روز اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط مجازی و غیرحضوری، یک تهدید جدی برای خانواده ها پیش آمده است، افزود: والدین در قبل از کرونا میزان دسترسی بچه ها به فضای مجازی را محدود کرده بودند اما بعد از ایجاد این معضل علی رغم میل باطنی و بنا بر ضرورت ایجاد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های جبران ناپذیر تعطیلی مدارس

آسیب های جبران ناپذیر تعطیلی مدارس