مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-30پزشكي

نصب سومین دستگاه تشخیص مولکولی کووید 19 در کردستان


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: سومین دستگاه تشخیص مولکولی کووید 19، اهدایی سازمان بهداشت جهانی در آزمایشگاه این دانشگاه در سنندج نصب و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم قادری روز شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های محلی کردستان اظهار داشت: آزمایشگاه مولکولی معاونت بهداشتی دانشگاه در اوایل اسفند سال گذشته با همت حوزه های مختلف دانشگاه به عنوان یازدهمین آزمایشگاه کشور مجوز انجام آزمایش SARS-CoV-PCR را گرفت.

وی افزود: پس از پایش نمایندگان سازمان بهداشت جهانی که در اوایل مهرماه صورت گرفت خوشبختانه کردستان در زمره پنج استان برتر کشور قرار گرفت و نشان سبز را نیز در این عرصه دریافت کردیم.

قادری اظهار کرد: این توانمندی و ظرفیت ایجاد شده در ایام کرونا ما را در شرایط ایده آلی قرار داد و تاکنون توانسته ایم به نحو احسن پاسخگوی مردم باشیم.

وی افزود: در اجرای پروژه پاسخ سریع به بیماران و به منظور افزایش ظرفیت انجام آزمایش کووید 19، دستگاه ترمال سایکلر اهدایی از سوی سازمان جهانی بهداشت و شرکت پشتیبان در آزمایشگاه بخش مولکولی معاونت بهداشت در اختیار آزمایشگاه کردستان قرار گرفت و امروز شاهد نصب و راه اندازی سومین مورد از آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب سومین دستگاه تشخیص مولکولی کووید 19 در کردستان

نصب سومین دستگاه تشخیص مولکولی کووید 19 در کردستان