مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-30اجتماعي

ضرورت تدوین طرح جامع مناسب سازی شهر تبریز برای کودکان


عملکرد شهرداری تبریز در حوزه کودک و مناسب سازی محیط جای قدردانی دارد، ولی باید طرح جامعی در این زمینه تدوین و اجرایی شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: عملکرد شهرداری تبریز در حوزه کودک و مناسب سازی محیط جای قدردانی دارد، ولی باید طرح جامعی در این زمینه تدوین و اجرایی شود.

شهرام دبیری در آیین رونمایی از پروژه مشارکت کودکان در تدوین سند فرادست طراحی شهری تبریز، اظهار کرد: تمام کودکان شهر باید از حقوق خود شامل مسکن، بهداشت و درمان، آموزش و امکانات رفاهی برخوردار باشند و امنیت تردد آن ها در معابر و مجتمع های مسکونی فراهم شود.

وی افزود: باید در این زمینه از فعالان حوزه کودک، تشکل های مردم نهاد و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی آن ها حمایت کرده و سیاست های تشویقی در این زمینه به کار گیریم.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از فلان حوزه کودک، اعلام کرد: وظیفه ما حمایت از تشکل های مردم نهاد در قالب طرحی جامع است که بر اساس آن در تمام نقاط شهر امکانات خدماتی، رفاهی و تفریحی برای کودکان فراهم شده و حتی اتاق های شیردهی نوزادان نیز در مراکز تعبیه شوند.

دبیری اضافه کرد: باید زمینه ای فراهم کرد تا کودکان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهر بیشتر حضور یابند و به عنوان مثال شهردار مدارس نمونه خوبی از مشارکت اجتماعی کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین طرح جامع مناسب سازی شهر تبریز برای کودکان

ضرورت تدوین طرح جامع مناسب سازی شهر تبریز برای کودکان