مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-30سياسي

کنگره ملی شهدای استان یزد الگوی مناسبی برای بزرگداشت دهه فجر باشد


استاندار یزد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را لازمه حراست از دستاوردهای نظام دانست و گفت: رویکرد دومین کنگره ملی شهدای استان یزد الگوی مناسبی برای ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب در این استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد با بیان این که رمز تداوم انقلاب اسلامی ایجاد مشارکت مردم در تمام عرصه هاست، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط لازم برای مشارکت مطلوب مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی فراهم شده است.

وی افزود: ما نباید فراموش کنیم که تمام فعالیت ها و اهداف نظام برای ارائه خدمت به مردم است و اقشار مختلف باید طعم خدمات انجام شده را بچشند.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در این استان ،گفت: رویکرد خدمت رسانی در این کنگره با استفاده از ظرفیت مردمی باید به عنوان الگویی موفق در اولویت اجرایی اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد قرار گیرد.

طالبی توجه به دستور العمل های بهداشتی را از جمله الزامات اجرایی برای تدوین ویژه برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: حفظ سلامتی مردم باید در اولویت برنامه های این ستاد قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدای استان یزد الگوی مناسبی برای بزرگداشت دهه فجر باشد

کنگره ملی شهدای استان یزد الگوی مناسبی برای بزرگداشت دهه فجر باشد