مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-30اقتصادي

جمع آوری 24 میلیارد و 637 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون مردم نیکوکار استان از طریق مراکز نیکوکاری 24 میلیارد و 637 میلیون و 700 هزار تومان به نیازمندان کمک کرده اند.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون مردم نیکوکار چهارمحال و بختیاری از طریق مراکز نیکوکاری 24 میلیارد و 637 میلیون و 700 هزار تومان به نیازمندان کمک کرده اند مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مراکز نیکوکاری با رویکرد واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان راه اندازی و اداره می شوند.

وی با اشاره به فعالیت 94 مرکز نیکوکاری در سطح استان افزود: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی(درمانی و کارآفرینی) توسط مردم هر منطقه راه اندازی و با نظارت کمیته امداد استان اداره می شوند.

ملک پور اضافه کرد: دو میلیارد و 709 میلیون تومان در قالب کمک های نقدی و 20 میلیارد و 496 میلیون تومان نیز در قالب کمک های غیرنقدی توسط نیروهای مردمی میان نیازمندان همان مناطق توزیع شده است.

وی بابیان اینکه مردم استان یک میلیارد و 432 میلیون تومان نیز در قالب ارائه خدمات رایگان به نیازمندان کمک کرده اند، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 24 میلیارد و 637 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

جمع آوری 24 میلیارد و 637 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری