مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-30فرهنگي

جزییات اکران آثار در سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر 39


فروش بلیت به شکل حضوری و گیشه در جشنواره امسال به صورت کلی حذف شده است، اما برای هر شماره تلفنی که در یکی از این سامانه ها ثبت می شود خرید 4 بلیت امکان پذیر است و مخاطبان باید توجه داشته باشند که امسال فروش بلیت به شکل سری هم از برنامه جشنواره حذف شده است.

- مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر جزییاتی از چگونگی نحوه اکران آثار جشنواره در سینماهای تهران و میزبانی سینماها از مخاطبان سینما با رعایت شیوه نامه های بهداشتی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر، محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر درباره تعداد سالن هایی که فیلم ها در آن به نمایش در می آید گفت: امسال با توجه به اینکه قرار است 30 درصد ظرفیت سینماها جهت اکران فیلم استفاده شود، 70 سالن و 41 مرکز در تهران و شهرستان های پیرامون پایتخت را برای جشنواره انتخاب کردیم که این سالن ها در مناطق مختلفی از شهر تهران قرار گرفته اند.

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر درباره نحوه فروش بلیت و قیمت آن گفت: امسال بنا بر ضرورت های به وجود آمده شیوه کاملاً متفاوتی را برای فروش بلیت در نظر گرفته ایم.

به این ترتیب مخاطبان با ورود به سه سامانه ایران تیک ، سینما تیکت و گیشه هفت می توانند بلیت فیلم های مورد نظر خود را در هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اکران آثار در سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر 39

جزییات اکران آثار در سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر 39