مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-30بين الملل

شهرداری پالم بیچ درمورد ادامه اقامت ترامپ در مارالاگو تصمیم می گیرد


شهر پالم بیچ فلوریدا در حال بررسی این موضوع است که آیا دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، اجازه اقامت در «مارالاگو» را دارد یا خیر.

- شهر پالم بیچ فلوریدا در حال بررسی این موضوع است که آیا دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، اجازه اقامت در مارالاگو را دارد یا خیر.

همسایگان ترامپ سال ها است که از تخطی او از توافق قانونی اش با مقام های محلی در سال 1993 هم زمان با تبدیل خانه شخصی او به یک باشگاه خصوصی، شکایت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته ایندیپندنت، ترامپ هفته گذشته واشنگتن را به مقصد مارالاگو، که در سال های گذشته به کاخ سفید زمستانی معروف شده بود، ترک کرد تا ظاهرا سال های پساریاست جمهوری اش را آنجا سپری کند؛ اما کرک بلویین، شهردار پالم بیچ، به نشریه هافینگتون پست گفته وکیل شهرداری مشغول بررسی این نکته است که آیا ترامپ می تواند برای همیشه در باشگاه مارالاگو اقامت کند یا خیر؟ ترامپ درسال 1993، برای اداره کازینوهای خود و تامین هزینه نگاهداری از مارالاگو، که آن هنگام محل سکونت خصوصی اش بود، با مشکلات مالی روبه رو شد.

در پی این مسئله، او (با شهرداری پالم بیچ) در مورد استفاده استثنایی و ویژه برای تبدیل مارالاگو به یک باشگاه خصوصی، به توافق رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری پالم بیچ درمورد ادامه اقامت ترامپ در مارالاگو تصمیم می گیرد

شهرداری پالم بیچ درمورد ادامه اقامت ترامپ در مارالاگو تصمیم می گیرد