مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-30سياسي

فعالیت 110 هزار نفر در سامانه خادمیاری رضوی


مدیر مرکز خادمان آستان قدس رضوی کشور با اشاره به اینکه 110 هزار نفر در سامانه خادمیاری رضوی کشور فعال و در حال خدمت رسانی هستند، گفت: تاکنون 30 درصد توفیق کشیک دادن در حرم را پیدا کرده اند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر مرکز خادمان آستان قدس رضوی کشور با اشاره به اینکه 110 هزار نفر در سامانه خادمیاری رضوی کشور فعال و در حال خدمت رسانی هستند، گفت: تاکنون 30 درصد توفیق کشیک دادن در حرم را پیدا کرده اند.

علی اکبر عصارنیا 11 بهمن ماه در آیین معارفه دبیر جدید کانون های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه برخی از امور در آستان قدس طی دو سال اخیر با کندی مواجه شده است، اظهار کرد: خوشبختانه برخی از اقدامات به تعویق افتاده مجدد از سر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خادمیاری چشمه ای است که هرچه از آن برداشت شود، جوشش بیشتری پیدا می کند، افزود: این تفکر اشتباه است که بسیاری تنها برای خادمیاری و کشیک دادن در حرم رضوی به عضویت آستان قدس در می آیند بلکه بسیاری از این افراد در استان محل زندگی خود به خدمت مشغولند.

عصارنیا با اشاره به اینکه 110 هزار نفر در سامانه خادمیاری رضوی کشور فعال و در حال خدمت رسانی هستند، بیان کرد: تاکنون 30 درصد توفیق کشیک دادن در حرم را پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 110 هزار نفر در سامانه خادمیاری رضوی

فعالیت 110 هزار نفر در سامانه خادمیاری رضوی