مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-30سياسي

شهدا علم انقلاب را برداشته اند


عضو مجلس خبرگان رهبری در خوزستان با بیان اینکه شهدا علم انقلاب را برداشته اند، گفت: با اندکی تفکر می توانیم آثار وجودی و منزلت شهدا نزد ملت و پروردگار را حس خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز در آیین تشیع شهید محمودرضا شهریان سگوندی جایگاه والای شهدا را برتر از حساب گری مادی دانست و اظهار کرد: با اندکی تفکر می توانیم آثار وجودی و منزلت شهدا نزد ملت و پروردگار را حس خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما همواره به شهدا وام دار خواهیم بود، افزود: اگر موفقیتی در حوزه فروپاشی اردوگاه شرق، افول آمریکا و توفیقاتی که در حوزه محور مقاومت به دست آمد، مرهون ایثار و فداکاری شهداست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خوزستان گفت: شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس با ایثار و نثار خون پاک خویش نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور دست متجاوزان باشد.

وی با تأکید بر اینکه شهدا علم انقلاب را برداشته و دشمنان را به اعتراف مجبور ساختند، عنوان کرد: داعش، دولت های غربی و حکومت های منحوس و مرتجع عربی تروریست ها را در شام و عراق به جان ملت انداختند، این جوانان ایرانی بودند که با پیشتازی سردار حاج قاسم به قلب دشمن حمله ور شدند.

آیت الله حیدری گفت: دشمنان به دنبال بمباران تمامی مراقد شریفه بودند که به برکت وجود شهدای مدافع حرم نتوانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا علم انقلاب را برداشته اند

شهدا علم انقلاب را برداشته اند