مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-30سياسي

شعار مدیر انقلابی بودن با رفتارهای غیر شفاف در تضاد است


نمی شود خود را مدیر انقلابی بدانیم اما رفتارهایی غیر شفاف داشته باشیم.

- محمدحسین شفیعی ها در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از پاشنه آشیل های نظام در طول یکی دو دهه اخیر بحث ویژه خواری، رانت و فساد مخصوصاً از نوع اقتصادی از سوی برخی مدیران و مسئولین است، اظهار کرد: سلامت نظام در شفافیت آن است.

وی افزود: اگر به عنوان مدیر در نظام اسلامی در فعل و انفعال و رفتارهای خود شفافیت نداشته باشیم ظن این که در پس فعالیت های ما فسادی کمین کرده باشد وجود دارد و باید به آن دقت کرد.

نمی توان شعار انقلابی گری داد اما رفتارها و عملکردی غیر شفاف داشت عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: رعایت شفافیت برای همه مدیران در نظام اسلامی مخصوصاً مدیرانی که خود را به جریان و تفکر انقلابی منتسب می دانند مهم تر است و نمی توان شعار انقلابی گری داد اما رفتارها و عملکردی غیر شفاف داشت.

وی با بیان اینکه نمی توانیم خود را مدیر انقلابی بدانیم اما رفتارهایی غیر شفاف داشته باشیم، اضافه کرد: حقیقت این است که انسان باید در قبال مسئولیت خود شفاف باشد تا کمترین شائبه ای برای او باقی نماند.

شفیعی ها ادامه داد: از سویی این افراد باید دقت کنند که رقبای این دست از مدیران بعید نیست برای رقابت سیاسی و کمرنگ کردن فساد خود به دنبال برملا کردن این ارتباطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار مدیر انقلابی بودن با رفتارهای غیر شفاف در تضاد است

شعار مدیر انقلابی بودن با رفتارهای غیر شفاف در تضاد است