مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-30ورزشي

60 گروه جهادی به مناطق محروم استان سمنان اعزام می شوند


معاون اجرایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه 22 عنوان کلی برنامه محوری ده فجر در استان اجرا می شود، گفت: برگزاری اردوی جهادی توسط 60 گروه در مناطق محروم از جمله این برنامه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی خالقیان ظهر شنبه در نشست خبری تبیین برنامه های دهه فجر سپاه استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این نهاد در سمنان، ضمن بیان اینکه برای ایام الله فجر 22 عنوان کلی برنامه تدوین شده است که هر کدام دارای بخش های مختلفی هستند، بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و عطرافشانی مزار شهدا به خصوص شهدای انقلاب استان سمنان از جمله برنامه های محوری این ایام خواهد بود.

وی با بیان اینکه برگزاری یک هزار و 600 عنوان برنامه در قالب رزمایش الی بیت المقدس گوشه ای از اقدامات دهه فجر سال 99 است، افزود: برگزاری مجمع علما و نخبگان با موضوع انقلاب اسلامی و برگزاری نشست مشترک مودت، همدلی با حضور فرماندهان نیروهای مسلح از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر استان محسوب می شود.

معاون سپاه استان سمنان از حضور نیروهای مسلح و نیروهای بسیجی در پایگاه های انتقال خون را از دیگر برنامه های دهه فجر استان دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم با رویکرد عمرانی، بهداشتی و درمانی و… از دیگر برنامه هایی است که قرار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 گروه جهادی به مناطق محروم استان سمنان اعزام می شوند

60 گروه جهادی به مناطق محروم استان سمنان اعزام می شوند