مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-30سياسي

فعالیت 2500 مرکز مثبت زندگی در کشور


معاون مشارکت های مردمی و امور مجلس سازمان بهزیستی گفت: بیش از 93 درصد فعالیت های بهزیستی به مردم سپرده شده و مراکز مثبت زندگی نقطه عطف این مردمی سازی ها هستند و به ازای هر 450 پرونده یک مرکز مثبت زندگی و در مجموع 2500 مرکز مثبت زندگی در کشور ایجاد شده است.

- ایسنا/مرکزی معاون مشارکت های مردمی و امور مجلس سازمان بهزیستی گفت: بیش از 93 درصد فعالیت های بهزیستی به مردم سپرده شده و مراکز مثبت زندگی نقطه عطف این مردمی سازی ها هستند و به ازای هر 450 پرونده یک مرکز مثبت زندگی و در مجموع 2500 مرکز مثبت زندگی در کشور ایجاد شده است.

ذوالفقار یزدان مهر در جریان بازدید از مرکز جامع بازتوانی مرادآباد اراک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز جامع بازتوانی و درمانی اعتیاد یک ایده جدید با راهبری ریاست سازمان بهزیستی و اقدام مشترکی بین معاونت پیشگیری و معاونت مشارکت ها، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی است که سم زدایی و جامع پذیری معتادان را انجام می دهد تا در نهایت بتوان زمینه اشتغال پایدار را برای بهبودیافتگان فراهم کرد.

مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان یک نگاه جامع به موضوع درمان اعتیاد دارند و در کنار بحث درمان و پیشگیری از اعتیاد به موضوع اشتغال و کار درمانی معتادان توجه ویژه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2500 مرکز مثبت زندگی در کشور

فعالیت 2500 مرکز مثبت زندگی در کشور