مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-30فرهنگي

کتاب خاطرات ناگفته مادر شهیدان خالقی پور رونمایی شد


کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است» خاطرات ناگفته فروغ منهی؛ مادر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی پور نوشته زینب عرفانیان رونمایی شد.

- کتاب درگاه این خانه بوسیدنی است  خاطرات ناگفته فروغ منهی؛ مادر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی پور نوشته زینب عرفانیان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب درگاه این خانه بوسیدنی است خاطراتِ ناگفته فروغ منهی؛ مادر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی پور نوشته زینب عرفانیان با حضور مادرشهیدان خالقی پور، نویسنده کتاب، مداح اهل بیت (ع) حاج مهدی رسولی، حاج حسین یکتا و جمعی از اهالی رسانه و خادمین هیأت رونمایی شد.

مادران شهدا همواره به عنوان نمادهای ایثار، گذشت و الگوهای صبر برای سایر افراد جامعه محسوب می شوند.

آن ها با تقدیم فرزندان خود اجازه ندادند تا دشمنان از موقعیت های موجود به نفع خود استفاده کنند، مادر شهیدان خالقی پور یکی از مادران نمونه زنجانی است که علاوه بر تقدیم سه فرزند خود، افتخاری همسری جانباز دوران دفاع مقدس را دارد.

اولین شهید این خانواده شهید داود خالقی پور، متولد 1344 است که در سال 1362 طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد.

دو شهید دیگر این خانواده نیز رسول و علیرضا متولدین 1346 و 1350 بودند که به طور همزمان در سال 1367 در منطقه شلمچه، عملیات پاسگاه زید در آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب خاطرات ناگفته مادر شهیدان خالقی پور رونمایی شد

کتاب خاطرات ناگفته مادر شهیدان خالقی پور رونمایی شد