مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-30سياسي

بیش از دو سوم جمعیت همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند


‍ استاندار همدان با بیان اینکه برای حفظ وضعیت آبی نیازمند رعایت جدی پروتکل ها، عدم شرکت در دورهمی های خانوادگی و تجمع هستیم گفت: بیش از دو سوم جمعیت استان همدان در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و ضرورت ثابت قدم بودن در جهت تحکیم آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)، اظهار کرد: طبق اعلام معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ستاد ملی، گسترش ویروس کرونا در استان همدان تحت کنترل قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بدون شک این وضعیت حاصل برنامه ریزی و تصمیمات خوب ستاد استانی مقابله با کرونا و شهرستان هاست گفت: همدان در شرایط کنونی نسبت به گذشته در راستای کنترل، پیشگیری و مقابله کرونا، موفق عمل کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه اقدامات تیم های نظارت و بازرسی در این مدت برای کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا، قابل تقدیر و تشکر است گفت: ستاد استانی با تمام ظرفیت و تمام امکانات، باید سعی کند روند افزایشی را کنترل و روند نزولی گسترش کرونا را تثبیت کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی با همکاری ستاد استانی مقابله با کرونا، تیمی را برای بررسی، نظارت و بازرسی به شهرستان های رزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از دو سوم جمعیت همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند

بیش از دو سوم جمعیت همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند