مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-30سياسي

کرمان در زمینه آزادی محکومان مالی جزو استان های برتر کشور است


رییس کل دادگستری استان کرمان و گفت: استان کرمان در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی کمک های بسیار خوبی داشته است و از استان های برتر کشور در این زمینه به شمار می رود.

- یدالله موحد در نشست هیات امنای ستاد رسیدگی به امور دیه استان کرمان بر زمان بندی مناسب برای برگزاری جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان نیز تاکید کرد و ادامه داد: باید برنامه هر شهرستان برای برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجزا تدوین و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته بیشترین آمار مددجویان جرایم غیرعمد مربوط به دیه و حوادث رانندگی بوده، افزود: به منظور حل این مشکل اصلاح قوانین بیمه ای، تشکیل صندوق تامین خسارت های بدنی، ارتقای فرهنگ ترافیکی و افزایش امنیت خودروها انجام شد و در حال حاضر تعداد مددجویان جرایم غیرعمد مربوط به بدهکاری دیه به میزان چشمگیری کاهش یافته است.

موحد ادامه داد: ستاد دیه بر مبنای احساس مسئولیت خود و با توجه به کاهش آمار مددجویان جرایم غیرعمد مربوط به بدهکاری دیه، کمک به محکومان مالی را در برنامه کاری خود قرار داده است .

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 18 جلسه کمیسیون تشخیص وام در استان کرمان برگزار و زمینه آزادی 286 مددجوی جرایم غیرعمد با پرداخت 12 میلیارد و 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان در زمینه آزادی محکومان مالی جزو استان های برتر کشور است

کرمان در زمینه آزادی محکومان مالی جزو استان های برتر کشور است