مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-30اقتصادي

ثبت نام 32 میلیون نفر در سامانه سجام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به آزادسازی معاملات سهام عدالت و ورود بیش از 57 میلیون نفر در بورس اوراق بهادار تهران، از سال گذشته سامانه ای راه اندازی شده به نام سامانه جامع اطلاعات مشتریان، - تاکنون 32 میلیون و 200 هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به آزادسازی معاملات سهام عدالت و ورود بیش از 57 میلیون نفر در بورس اوراق بهادار تهران، از سال گذشته سامانه ای راه اندازی شده به نام سامانه جامع اطلاعات مشتریان، سجام که در این سامانه احراز هویت مشتریان حقیقی و حقوقی در بورس انجام می شود و همچنین اطلاعات اشخاص شامل کدملی، شماره شناسنامه و مشخصات شناسنامه ای، همچنین شماره تلفن همراه به نام فرد و شماره شبای حساب بانکی جهت واریز سود مجامع شرکت ها در آن اعلام می شود.

براساس اطلاعات به دست آمده از شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، سمات، ثبت نام در سامانه سجام در دی ماه امسال 7 میلیون و 600 هزار نفر بوده که در مجموع تاکنون 32 میلیون و 200 هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

همچنین تعداد 5 هزار و 670 شخص حقوقی یا شرکت حاضر در بورس در سامانه سجام ثبت نام کرده اند و نیز تعداد 124 نفر سرمایه گذار خارجی هم تاکنون در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 32 میلیون نفر در سامانه سجام

ثبت نام 32 میلیون نفر در سامانه سجام