مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-30سياسي

تسلیت دکتر حمید انصاری در پی درگذشت سید جواد مظلومی


دکتر حمید انصاری در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد مظلومی معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن پیام تسلیت دکتر حمید انصاری بدین شرح است: انا لله و انا الیه راجعون ارتحال زودهنگام روحانی اندیشمند دکتر سید جواد مظلومی عموم پژوهشگران متعهد و اهالی فرهنگ و اخلاق را به سوگ نشاند.

در طول سالیانی چند که از دانش وی در حوزه بهره گیری از فناوریهای نوین در نمایه سازی معارف دینی و ایده ها و نگاه نوآورانه ایشان در شورای راهبردی فناوری موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) بهره مند بودیم جدای از مراتب بالای فضل و دانش وی از نزدیک شاهد سجایای برجسته اخلاقی ایشان بودم.

بی توجهی به مسایل مادی، بی ادعایی و پرهیز از مطرح شدن، اجتناب از ورود به منازعات جناحی و سیاسی، خوش رویی توام با فروتنی و ادب و وقار از خصایل بارز این روحانی فرهیخته بود.

خدمات ارزنده وی در تحکیم و توسعه ابزارها و روشهای نوین پژوهشهای دینی در مراکز مختلف کشور یاد آن عزیز را برای همیشه ماندگار ساخته است.

به سهم خویش ضایعه تاثر انگیز رحلت این فاضل وارسته و متخلق را به عموم دوستان و آشنایان ایشان خصوصا خانواده معزز و داغدارشان و همچنین همکاران آن مرحوم در بعثه مقام معظم رهبری و مرکز تحقیقاتی نور تسلیت عرض می کنم و علو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت دکتر حمید انصاری در پی درگذشت سید جواد مظلومی

تسلیت دکتر حمید انصاری در پی درگذشت سید جواد مظلومی