مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-30اقتصادي

اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل مصلی اردستان


در سال جاری مبلغ 20 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه مصلی بزرگ شهر اردستان اختصاص یافته است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: در سال جاری مبلغ 20 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه مصلی بزرگ شهر اردستان اختصاص یافته است.

حمیدرضا تأملی، امروز (شنبه-11 بهمن) در دفتر امام جمعه اردستان، اظهار کرد: ساخت مصلی اردستان از فروردین سال 89 در زمینی به وسعت 33 هزار متر و زیربنای 13 هزار متر در دو طبقه آغاز شد و تاکنون 10 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن هزینه شده که از محل تملک دارایی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تأمین شده است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و پیرو سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرستان اردستان مبلغ 20 میلیارد ریال برای تکمیل مصلی بزرگ اردستان تأمین اعتبار شده است.

فرماندار اردستان گفت: بنا داریم با پیش بینی یکسری تغییرات در طرح ها و حذف بخش های غیرضروری در مصلی اردستان برنامه ریزی کنیم که پروژه در سال 1400 به بهره برداری برسد.

تأملی با بیان اینکه یکی از مزیت های ساخت مصلی اردستان استفاده از آن در مواقع ضروری و مدیریت بحران است که پیش بینی های لازم در این خصوص شده است، گفت: در طرح ساخت این مصلی امکاناتی مانند سالن آمفی تئاتر و اجتماعات، کتابخانه، اورژانس و امکانات رفاهی تفریحی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل مصلی اردستان

اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل مصلی اردستان