مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-30سياسي

یادواره 7000 شهید زن دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج جامع زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری یادواره هفت هزار زن شهید همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صفیه محمودزاده ظهر یکشنبه در نشست خبری با بیان اینکه این یادواره با هدف تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود، ادامه داد: همچنین به مناسبت دهه فجر و بزرگداشت مقام زن تبیین الگوی سوم با محوریت ولایت اجتماعی زن با نگاه و الگوی فاطمی با حضور زنان فرهیخته و نخبه، فعالیت های فرهنگی در استان طی این هفته اجرا می شود.

وی با بیان اینکه رفتار، گفتار، کردار و منش فاطمی، فرزندپروری، همسرداری و ولایت اجتماعی حضرت فاطمه (س) باید در زندگی فردی، گروهی و اجتماعی باید مورد محور قرار گیرد، افزود: یکی از اهداف برنامه های هفته زن تبیین و ترویج الگوی سوم نه شرقی و نه غربی است که در طول این هفته 350 مورد برنامه با 100 عنوان در سطح استان اجرا می شود.

محمودزاده با اشاره به پویش مادرم به خانه برمی گردد، تصریح کرد: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) مادر به خانه برمی گردد در استان راه اندازی شده که در آن با جمع آوری کمک های مردمی، زنان زندانی جرایم غیرعمد را آزاد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 7000 شهید زن دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می شود

یادواره 7000 شهید زن دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می شود