مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-30سياسي

ارتش در اوج آمادگی قرار دارد


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه ارتش از همان ابتدای انقلاب در کنار مردم و امام(ره) بود گفت: در زمین، آسمان و دریا آماده حفاظت از کشور هستیم.

- مشهد - فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه ارتش از همان ابتدای انقلاب در کنار مردم و امام(ره) بود گفت: در زمین، آسمان و دریا آماده حفاظت از کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان ظهر شنبه در نشست خبری با موضوع دستاوردها و برنامه های یگان های ارتش در طول انقلاب اسلامی، که در قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا برگزار شد با اشاره به مدارک و مستندات موجود در کتابخانه ملی گفت: طبق این اسناد ارتش در پیروز انقلاب نقش داشته است.

وی به وجود رابطه خوب امام خمینی (ره) با بدنه ارتش اشاره و اظهار کرد: وجود شهدای والا مقامی مانند شهید صیاد شیرازی، شهید نامجو، شهید قرنی، شهید فلاحی و شهید نامجو نشان دهند بدنه ارتش به رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا به جریان ورود امام خمینی (ره) به کشور اشاره و بیان کرد: روزی که حضرت امام (ره) پس از مدت ها تبعید و دوری وارد کشور شدند از همان ابتدا تا جمع عظیم مردم در بهشت زهرا (س) جان برکفان ارتش را در کنار خودشان داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در اوج آمادگی قرار دارد

ارتش در اوج آمادگی قرار دارد