مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-30بين الملل

سفیر آمریکا در مسکو: بازگشت واشنگتن به برجام بسیار مهم و پیچیده است


سفیر آمریکا در روسیه بازگشت کشورش به برجام را موضوع بسیار مهم توصیف و تاکید کرد: دولت آمریکا در زمان حاضر موضوع بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را بررسی می کند.

- سفیر آمریکا در روسیه بازگشت کشورش به برجام را موضوع بسیار مهم توصیف و تاکید کرد: دولت آمریکا در زمان حاضر موضوع بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، سفیر آمریکا در روسیه اعلام کرد که واشنگتن با دقت در حال بررسی موضوع بازگشت به برجام است و در این زمینه با روسیه ارتباط جدی دارد.

جان سالیوان سفیر آمریکا در روسیه روز شنبه در گفت و گو با کانال تلویزیونی روسی دوژد متعلق به مخالفان دولت روسیه، بازگشت آمریکا به برجام را موضوع بسیار مهم توصیف و اضافه کرد: دولت آمریکا در زمان حاضر موضوع بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را بررسی می کند.

وی ادامه داد: این مساله بسیار پیچیده است و من اطلاع دارم که همکارانم در واشنگتن آن را بدقت بررسی می کنند اما این فقط یک نمونه از عرصه هایی است که آمریکا و روسیه بطور جدی می توانند مذاکرات مشروح داشته باشند.

دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا سال 2018 میلادی از برجام خارج شد اما جو بایدن رییس جمهوری آمریکا وعده داده است که به این توافق بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر آمریکا در مسکو: بازگشت واشنگتن به برجام بسیار مهم و پیچیده است

سفیر آمریکا در مسکو: بازگشت واشنگتن به برجام بسیار مهم و پیچیده است