مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-30سياسي

پرونده های کارگروه زیربنایی با حساسیت بالا بررسی می شود


پرونده های کارگروه زیربنایی با حساسیت بالایی مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر شنبه در حاشیه جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه البرز و کارگروه زیر بنایی استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن بررسی 30 دستور جلسه به همراه اعضای کارگروه، افزود: در ایام پرفروغ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر قرار داریم و امید است جمهوری اسلامی ایران همیشه ایام سربلند و پیروز باشد.

وی ضمن قدردانی از حضور نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و همچنین رییس کل دادگستری استان، ادامه داد: در این جلسه نیز همانند جلسات پیشین با حساسیت بالایی نسبت به رسیدگی به پرونده ها اقدام کردیم.

استاندار البرز گفت: انتظار می رود اعضای جلسه با اشراف کامل به مسائل و موضوعات حضور یابند و نظرات خود را در خصوص توسعه استان ارائه دهند.

وی افزود: در جلسات کارگروه زیربنایی، به لحاظ اهمیت موارد مطروحه، بررسی دقیقی صورت می گیرد و نتیجه بر اساس آرا مأخوذه اعلام می شود.

شهبازی با اشاره به اینکه مدیران البرز در مسیر رشد و توسعه استان خلاق و پویا باشند و نظرات خود را بیان کنند، گفت: انتظار می رود اعضای جلسه با اشراف کامل به مسائل و موضوعات حضور یابند و نظرات خود را در خصوص توسعه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های کارگروه زیربنایی با حساسیت بالا بررسی می شود

پرونده های کارگروه زیربنایی با حساسیت بالا بررسی می شود