مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-30سياسي

دادستان بیرجند: دستگیری اخلالگران در بازار مرغ و تخم مرغ


دادستان عمومی و انقلاب بیرجند خراسان جنوبی گفت: افرادی که با خرید و فروش نهاده ها در بازار آزاد یا خروج غیرمجاز محصولات طیور از استان خراسان جنوبی باعث اخلال در نظام توزیع مرغ و تخم مرغ شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ حجت الاسلام علی نسایی زهان روز شنبه در نشست شورای قضایی استان خراسان جنوبی که به ریاست رییس کل دادگستری استان برگزار شد افزود: در مورد مرغ، تخم مرغ و روغن به این نتیجه رسیدیم که دستگاه قضایی ورود پیدا کند و این کار در مقطعی انجام و خوشبختانه قیمت ها متناسب شد.

وی اظهار داشت: کاری در استان خراسان جنوبی انجام شد که همه دستگاه های متولی را پای کار آوردیم اما شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان مشکل ساز شد و خیلی از برنامه ها را تحت تاثیر قرار داد.

دادستان بیرجند گفت: علت اینکه استان خراسان جنوبی قطب تولید مرغ و تخم مرغ است و گاهی مشکلاتی برای مردم بوجود می آید بررسی ما نشان می دهد، عدم نظارت است و برنامه دقیق و جامع بین مسوولان امر که باید نظارت کنند، وجود ندارد.

وی افزود: طبق بررسی که انجام شده، تولیدکننده مرغ گوشتی و تخمگذار برای هر قطعه جوجه چهار و نیم کیلوگرم نهاده تحویل می گیرد که این مرغ به حدود 2 کیلوگرم برسد و روانه بازار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان بیرجند: دستگیری اخلالگران در بازار مرغ و تخم مرغ

دادستان بیرجند: دستگیری اخلالگران در بازار مرغ و تخم مرغ