مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-30سياسي

اولین همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل برگزار می شود


رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از برگزاری اولین همایش بین المللی اربعین حسینی باحضور دانشمندان برجسته ملی و بین المللی در اردبیل خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالله حسنی که بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری اولین همایش بین المللی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی سخن می گفت با بیان اینکه استان اردبیل در سراسر کشور و جهان به پایتخت حسینیت و دارالارشاد شناخته می شود، اظهار کرد: برگزاری همایش اربعین حسینی در اردبیل گامی در راستای اشاعه فرهنگ و نهضت جهانی حضرت امام حسین و یاران باوفایش در روز عاشورا است.

وی شور و شعور عزاداری مردم اردبیل را در ایام محرم و صفر وصف ناپذیر توصیف کرد و افزود: قدمت و اصالت این عزاداری ها و علاقه بسیار زیاد مردم این خطه به حضرت ابوالفضل العباس (ع) هم اکنون نه تنها در کشور بلکه در تمام جهان گسترش پیدا کرده و موجب تشکیل انجمن ها و نشست های تخصصی و علمی در این زمینه شده است.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی را پیشگام آغاز نهضت تحقیق و توسعه فرهنگ اربعین حسینی دانست و تصریح کرد: اولین همایش ملی اربعین در سال جاری در دانشگاه محقق اردبیلی به طور شایسته ای برگزار شد و هم اکنون شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل برگزار می شود

اولین همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل برگزار می شود