مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 16:102021-01-30سياسي

243 پروژه عمرانی،زیرساختی و خدماتی طی دهه فجر در ری افتتاح می شود


فرماندار ویژه ری از افتتاح پروژه عمرانی زیرساختی و خدماتی طی دهه فجر در شهرستان خبر داد و گفت: تعداد 210 مورد از پروژه های قابل افتتاح از پروژه های زیرساختی، - شهری و روستایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کجانی عصر شنبه در نشست خبری که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در فرمانداری ری برگزار شد اظهار داشت: طی یکسال اخیر برای حفظ تمامیت ارضی کشور شهدای زیادی از خطه شهرری حضور پیدا کردند.

توکلی کجانی در خصوص حوزه اقتصادی ری گفت: عمده تولیدکنندگان و صنعتگران و هر فردی که می خواهد اشتغال ایجاد کند ری را به عنوان اولین محلی که در کنار پایتخت قرار دارد برای سرمایه گذاری انتخاب می کند که این مورد یکی از مهم ترین موضوعات اقتصادی ری محسوب می شود و عمده شهرک های صنعتی و صنفی با قدمت 5 دهه در پیرامون ری فعالیت دارند که نشان دهنده میل به پیشرفت اقتصادی و سرمایه گذاری در این شهرستان است.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: طی 42 سال اخیر در حوزه شهرک های صنعتی اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته و شهرری در زمینه آموزشی نیز رشد خوبی داشته چنانکه هم اکنون 7 واحد آموزشی توسط خیرین در حال احداث است تا مدارسی با کیفیت در این شهرستان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

243 پروژه عمرانی،زیرساختی و خدماتی طی دهه فجر در ری افتتاح می شود

243 پروژه عمرانی،زیرساختی و خدماتی طی دهه فجر در ری افتتاح می شود