مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 16:202021-01-30سياسي

پاسخ صادق خرازی به اتهامات کیهان علیه وی و سید محمد خاتمی


صادق خرازی مشاور رییس دولت اصلاحات طی یادداشتی به اتهامات امروز روزنامه کیهان علیه او و سیدمحمد خاتمی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید محمدصادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان و مشاور رییس دولت اصلاحات طی یادداشتی که در اختیار ایلنا قرار داد نسبت به مقاله امروز روزنامه کیهان واکنش نشان داد.

متن یادداشت خرازی به شرح ذیل است: جناب آقای حسین شریعتمداری مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان سلام علیکم پیرو مطلب امروز روزنامه کیهان در مورد اتهامات بی سند و مدرک به برخی بزرگان جریان اصلاحات و موسسه گفتگوی تمدن ها بیان موارد زیر جهت تنویر افکاری عمومی لازم دانستم.

امیدوارم همانقدر که شهامت داشتید و از اشتباه تان درمورد آیت الله سیستانی عذرخواهی کردید شهامت عذرخواهی از کسانی که هموراه در معرض اتهامات دروغ و واهی شما هستند، هم داشته باشید.

در مناظره حضوری هفته گذشته هم خدمتتان عرض کردم که این نگاه و رویکردی که شما در پیش گرفته اید از هر دشمن خارجی و تهدیدی برای امنیت ملی کشور خطرناک تر و مخرب تر است.

این که شما تمام سرمایه های اجتماعی مردم و کشور را که نمی پسندید تخریب می کنید و با تحقیر مسئولان و حاکمیت کشور، چهره ای خار و خفیف و مرعوب شده از تمامی نیروهای ملی اعم از سیاسی و نظامی و امنیتی به تصویر می کشید، تا اقتدار اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ صادق خرازی به اتهامات کیهان علیه وی و سید محمد خاتمی

پاسخ صادق خرازی به اتهامات کیهان علیه وی و سید محمد خاتمی