مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 17:052021-01-30سياسي

دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی، مجازی برگزار می شود


دبیر دومین «همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز» گفت: تاکنون بیش از شش هزار نفر برای حضور مجازی در همایش ثبت نام کرده اند و روند ثبت نام بیش از چهار هزار نفر دیگر نیز در حال انجام است.

- دبیر دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز گفت: تاکنون بیش از شش هزار نفر برای حضور مجازی در همایش ثبت نام کرده اند و روند ثبت نام بیش از چهار هزار نفر دیگر نیز در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله تولایی رییس دانشکده و پژوهشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) در جلسه هماهنگی این همایش که با حضور نمایندگان بیش از 40 دانشگاه و مرکز علمی داخلی و خارجی برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند و چگونگی ثبت نام و حضور در همایش اظهار کرد: پیش بینی می شود در این همایش بین المللی که با سخنرانی مسئولان عالی کشور و فرماندهان نیروهای مسلح در 15 بهمن برگزار خواهد شد، رکورد جدیدی ثبت شود و امیدواریم برای نخستین بار یک همایش علمی با حضور بیش از 10 هزار نفر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش به صورت زنده از روبیکا، آپارات، سایت همایش و سایر صفحات مهم در فضای مجازی و شبکه جهانی وب پخش می شود، افزود: با هماهنگی صورت گرفته کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی، مجازی برگزار می شود

دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی، مجازی برگزار می شود