مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 18:152021-01-30سياسي

نباید در نصب مدیران شایسته مسامحه شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نباید در عزل و نصب مدیران آموزش و پرورش مسامحه شده و به نوعی سیاسی کاری مد نظر قرار گیرد.

- آیت الله سید حسن عاملی در همایش تجلیل از برترین های کنکور در مصلای اردبیل اظهار کرد: ملت ایران در طول تاریخ ملی با فرهنگ و علاقمند به علم و دانش بوده و امروز با گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما آرام آرام به جایگاه گذشته خود در عرصه علمی و فناوری های جدید دست پیدا می کند.

وی با قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش، مدیران، معلمان و همراهی خوب اولیا در تربیت شایسته نسل آینده و پرورش نخبگان و کسب موفقیت در کنکور سراسری تصریح کرد: اگر آموزش و پرورشمان شایسته در همه زمینه ها عمل کند، ما قطعا موفقیت های بیشتری را نیز کسب خواهیم کرد.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: در مجموعه آموزش و پرورش تمامی عزل و نصب ها باید براساس منطق و روش اصول آموزشی باشد و به دور از مصامحه کاری و سیاسی کاری باید در این رویه اقدامات مناسبی را انجام داد.

عاملی از صدا و سیما و رسانه ها خواست تا به تک تک خانواده ها اصول و استراتژی درست تربیتی و پرورش فرزندان شایسته را آموزش دهند چرا که ما امروز در کشور به شدت نیازمند آموزش مهارت های تربیتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در نصب مدیران شایسته مسامحه شود

نباید در نصب مدیران شایسته مسامحه شود