مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-30اقتصادي

اجرای پروژه انتقال آب دریای خزر به سمنان نیازمند 26 هزار میلیارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه 26 هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه انتقال آب دریای خزر به سمنان لازم است، گفت: - تأمین این اعتبار از وزارت نیرو پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری شامگاه شنبه در جلسه شورای راهبردی آب استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه پروژه ملی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی مؤلفه ای مؤثر و محرک در بحث توسعه همه جانبه استان سمنان است، اظهار داشت: بر اساس برآوردها 26 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه نیاز است.

وی بابیان اینکه تمام اجزای استان باید برای تحقق و به سرانجام رسیدن پروژه انتقال آب دریای خزر به عنوان یک پروژه ملی و مؤثر در بحث توسعه استان پای کار باشند، تصریح کرد: کمبود آب، چالش جدی آینده استان در بحث توسعه همه جانبه است و تسریع در انجام امور اجرایی این پروژه به عنوان یک پروژه ملی و مطالبه مردمی، امری ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه مجوزهای لازم صادرشده است، خاطرنشان کرد: صنعت باید در این خصوص به صورت ویژه و جدی تر پای کار باشد و نیاز است تا ای درو و ایمیدرو در بحث انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه انتقال آب دریای خزر به سمنان نیازمند 26 هزار میلیارد

اجرای پروژه انتقال آب دریای خزر به سمنان نیازمند 26 هزار میلیارد