مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 19:302021-01-30سياسي

ابوترابی فرد، سخنران مراسم 12 بهمن/گلباران محل جلوس امام در بهشت زهرا


مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد - امام جمعه موقت تهران - در مراسم 12 بهمن در حرم حضرت امام (ره) سخنرانی می کند و به دلیل محدودیت های کرونایی، - مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد - امام جمعه موقت تهران - در مراسم 12 بهمن در حرم حضرت امام (ره) سخنرانی می کند و به دلیل محدودیت های کرونایی، این مراسم توسط رسانه ها منعکس خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی شامگاه 11 بهمن در جمع خبرنگاران، در خصوص اعلام برنامه های 12 بهمن استان تهران گفت: 12 بهمن یادآور خاطره ای مهم در تاریخ انقلاب است که باید برای همیشه زنده بماند.

حضور امام خمینی(ره) بعد از 15 سال تبعیت و دوری از میهن در میان مردم و پیروزی انقلاب اسلامی پس از 10 روز حقیقتی است که حاکی از اراده الهی و عنایات ولیعصر (عج) به این کشور و ملت بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که چهل و دو سال از آن رخداد مهم و تاریخی می گذرد و بسیاری از جوانان عزیز آن روز را مشاهده نکرده اند، باید خاطرات آن روز همچنان زنده بماند و به شیوه های مختلف به نسل حاضر منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی فرد، سخنران مراسم 12 بهمن/گلباران محل جلوس امام در بهشت زهرا

ابوترابی فرد، سخنران مراسم 12 بهمن/گلباران محل جلوس امام در بهشت زهرا