مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 19:452021-01-30اقتصادي

102 تن روغن خوراکی در خرم آباد توزیع شد


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 102 تن روغن خوراکی در سطح شهرستان خرم آباد توزیع شد و در طول هفته نیز روغن مورد نیاز کل استان به تدریج توزیع خواهد شد و مردم نگران نباشند.

- ایسنا/لرستان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 102 تن روغن خوراکی در سطح شهرستان خرم آباد توزیع شد و در طول هفته نیز روغن مورد نیاز کل استان به تدریج توزیع خواهد شد و مردم نگران نباشند.

بختیار رازانی امروز 11 بهمن ماه، اظهار کرد: با توجه به اینکه تقاضای مردم شهرستان خرم آباد برای تأمین روغن خوراکی زیاد شده است به همین منظور امروز در تمامی فروشگاه های افق کوروش شهرستان خرم آباد به طور همزمان این میزان روغن خوراکی توزیع شد.

وی با بیان اینکه به طور همزمان به تمامی فروشگاه های یادشده روغن موردنیاز مردم برای توزیع داده شده است، ادامه داد: مردم شهرستان خرم آباد می توانند بر اساس نیاز خانواده روغن موردنیاز خود را از این فروشگاه های سطح شهرستان خرم آباد تهیه کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: سازمان صمت استان برای تأمین روغن موردنیاز مردم استان از هیچ کوششی دریغ نکرده و به تدریج بازار از روغن اشباع خواهد شد، در این خصوص برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته تا توزیع روغن به صورت همسان و در تمام نقاط استان توزیع شود تا ضمن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

102 تن روغن خوراکی در خرم آباد توزیع شد

102 تن روغن خوراکی در خرم آباد توزیع شد