مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 20:452021-01-30فرهنگي

فعالیت 9 فروشگاه آنلاین صنایع دستی در گلستان/ارائه 7000 محصول در جشنواره اقوام


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از فعالیت 9 فروشگاه صنایع دستی در استان خبرداد و گفت: هفت هزار محصول از هنرهای دستی هنرمندان در جشنواره اقوام به معرض نمایش درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال سختی را سپری کردند لذا از علاقمندان می خواهیم با توجه به اینکه محصولات صنایع دستی به سمت کاربردی شدن حرکت می کند، از هنرمندان حمایت کنند.

وی اضافه کرد: در سال جاری چهار فروشگاه آنلاین صنایع دستی ایجاد شده است که با پنج فروشگاه مجازی که در سال های گذشته راه اندازی شده بود هم اکنون 9 فروشگاه آنلاین صنایع دستی در استان فعالیت می کند.

تشکیل کمپین خرید از نمایشگاه مجازی صنایع دستی جشنواره اقوام معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان گلستان هم از تشکیل کمپین خرید از نمایشگاه مجازی صنایع دستی جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در راستای حمایت از هنرمندان خبر داد.

مریم حاجی ابراهیمی گفت: با توجه به این که استفاده از خرید مجازی مخصوصاً در حوزه صنایع دستی هنوز خیلی مرسوم و رایج نیست برای افزایش اطلاع رسانی و ترغیب بیشتر مردم در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی، کمپین خرید محصولات صنایع دستی از نمایشگاه مجازی جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 9 فروشگاه آنلاین صنایع دستی در گلستان/ارائه 7000 محصول در جشنواره اقوام

فعالیت 9 فروشگاه آنلاین صنایع دستی در گلستان/ارائه 7000 محصول در جشنواره اقوام