مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 21:152021-01-30اجتماعي

تعدد مدیریت پروژه چهل اختران را به تعویق انداخت


مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) گفت: چند مدیریتی در سطح استان قم، پیشرفت پروژه های ساماندهی چهل اختران و امام زاده مبرقع را به تأخیر انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا خاکی با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی پروژه چهل اختران و امام زاده موسی مبرقع(ع)، اظهار کرد: مشکل اصلی در زمان بر بودن پروژه، چند مدیریتی بودن آن است.

وی افزود: چند مدیریتی در استان قم در میان اوقاف، شهرداری، استانداری و راه و شهرسازی، پیشرفت پروژه های ساماندهی چهل اختران و امام زاده موسی مبرقع را به تأخیر انداخته است.

وی با بیان اینکه حدود 4.

3 هکتار محدوده توسعه فضاهای زیارتی و پشتیبان زیارت برای مجموعه چهل اختران و امام زاده موسی مبرقع(ع) پیش بینی شده بود که با توجه به تأخیر زمان تملک و تعدد دستگاه های متولی متأسفانه در زمان مقرر این تملک ها تکمیل نشد، گفت: تقریباً هیچ یک از اجزای طرح قابلیت اجرایی شدن پیدا نکرد، البته در سنوات گذشته تمرکز روی فضای مقابل بقعه امام زاده بوده و طرح پارکینگ تهیه شده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) تصریح کرد: جلسات متعددی به واسطه چند مدیریتی بودن طرح برگزار شد و با توجه به دستور شهردار قم، این سازمان به مدت 4 ماه متولی هماهنگی و ساماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدد مدیریت پروژه چهل اختران را به تعویق انداخت

تعدد مدیریت پروژه چهل اختران را به تعویق انداخت