مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 21:352021-01-30سياسي

مناظره تلویزیونی بدون چالش ارزشی ندارد


محمد سلطانی فر درباره برگزاری مناظره های تلویزیونی معتقد است: اگر در مناظره ها تلاقی ها و چالش های فکری نباشد، هیچ ارزشی ندارند و تبدیل به برنامه های کلیشه ای و سفارشی می شوند که نمی توانند آن جایگاه لازم را داشته باشند.

- محمد سلطانی فر درباره برگزاری مناظره های تلویزیونی معتقد است: اگر در مناظره ها تلاقی ها و چالش های فکری نباشد، هیچ ارزشی ندارند و تبدیل به برنامه های کلیشه ای و سفارشی می شوند که نمی توانند آن جایگاه لازم را داشته باشند.

این استاد ارتباطات در گفت و گویی با ایسنا، در پاسخ پرسشی درباره لزوم تولید و پخش مناظره های تلویزیونی در تمام طول سال، اظهار کرد: مناظره ها به ویژه مناظره های زنده، یکی از جذاب ترین ساختارهای رادیو و تلویزیونی هستند و می توانند نقش کلیدی در جذب مخاطب داشته باشند.

اگر قرار باشد این مناظره ها و این تلاقی ها و چالش های فکری نباشد، برنامه های تلویزیون ارزشی برای تماشا کردن ندارند و تبدیل به برنامه های کلیشه ای و سفارشی می شوند که نمی توانند آن جایگاه لازم را داشته باشند.

این استاد ارتباطات با اشاره به مناظره اخیر صادق زیباکلام و خسرو معتضد در تلویزیون، در پاسخ به اینکه پیروز میدان که بود؟ اظهار کرد: پیروز میدان مردم هستند که بهتر از همه، هم آدمها را می شناسند و هم نتایج مذاکره را می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره تلویزیونی بدون چالش ارزشی ندارد

مناظره تلویزیونی بدون چالش ارزشی ندارد