مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 22:452021-01-30سياسي

توجه مقامات و رجال های سیاسی و دینی جهان به جایگاه ولایت فقیه


وقتی برای مقامات و رجال های سیاسی و دینی بزرگ جهان جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی تبیین می شود برای آن ها بسیار قابل دقت و توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیت الله سیدمحمد خامنه ای رییس بنیاد ایران شناسی ظهر شنبه در دیدار با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین در دفتر این بنیاد، با اشاره به اهمیت جایگاه تبلیغ و نقش روحانیت و مساجد در پاسداری از ارزش ها و فرهنگ دینی جامعه بر لزوم توجه به ارتباطات با جوانان و تربیت دینی آن ها تأکید کرد.

وی همچنین از حماسه کفن پوشی مردم ورامین در دفاع از اسلام و مرجعیت به عنوان یک جهاد ماندگار یاد کرد و گفت: باید برای حفظ این روحیه معنوی و انقلابی همواره تلاش شود و آن حرکت ماندگار به جوانان نسل در نسل منتقل شود.

رییس بنیاد ایران شناسی بر لزوم اقدامات ماندگار تبلیغی و فرهنگی برای انتقال پیام کفن پوشان 15 خرداد تأکید نمود و طی پیامی به جوانان ورامین خاطر نشان کرد: باید همه قدر ولایت فقیه را بدانند ، ولایت فقیه از ارزش های مهم انقلاب اسلامی است که باید این جایگاه به خوبی تبیین شده و از آن حراست شود.

آیت الله خامنه ای با اشاره به گفت وگوهای خود با مقامات و رجال های سیاسی و دینی جهان عنوان کرد: وقتی برای بزرگان جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی تبیین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه مقامات و رجال های سیاسی و دینی جهان به جایگاه ولایت فقیه

توجه مقامات و رجال های سیاسی و دینی جهان به جایگاه ولایت فقیه