مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 04:252021-01-31پزشكي

واکنش به انتشار مدارک پزشکی علی انصاریان


انتشار تصویر برخی از مدارک پزشکی علی انصاریان، مجددا بحث های مربوط به حفظ حریم خصوصی بیماران را داغ کرد؛ موضوعی که بعد از درگذشت عباس کیارستمی از بُعدی دیگر خبرساز شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، این روزها جولان کرونا در ایران و جهان، همه را به خود مشغول کرده است؛ به طوری که وضعیت شیوع، ابتلا و مرگ و میر ناشی از پاندمی قرن، خط اول خبررسانی است.

در ایران نیز همه رسانه ها به دنبال اطلاعات داغ و جدید از وضعیت کووید-19 در کشور هستند تا بتوانند علاوه بر آگاهی بخشی به مردم، نقش شان را در زمینه افزایش رعایت توصیه های بهداشتی و پیشگیری از کرونا ایفا کنند و در عین حال پیگیر رخدادهای روز کرونا باشند.

این درحالی است که گویا در این بین در مواقعی خبرسازی ها از رعایت اخلاق رسانه ای و حتی اخلاق پزشکی هم پیشی می گیرد و هدف صرفا خبررسانی و جذب مخاطب می شود، نه آگاهی بخشی به مردم.

حریم خصوصی بیماران را حفظ کنید در کوران کرونا، تعداد زیادی از مردم به این بیماری مبتلا شده اند و تعدادی هم به دنبال ابتلا به کووید-19 جان شان را از دست داده اند.

به طوری که بر اساس اعلام وزارت بهداشت تاکنون مجموع بیماران کووید19 در کشور به یک میلیون و 411 هزار و 731 نفر رسیده و متاسفانه مجموع جان باختگان این بیماری نیز در کشورمان به 57 هزار و 889 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به انتشار مدارک پزشکی علی انصاریان

واکنش به انتشار مدارک پزشکی علی انصاریان