مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-31سياسي

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت دهه فجر


نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران طی پیامی مشترک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم استان مازندران تبریک گفتند.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران طی پیامی مشترک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم استان مازندران تبریک گفتند.

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیام مشترک خود اظهارکردند: شعله ای که سال ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در تاریک ترین دوران تباهی، جور و بی عدالتی، بدست بزرگ مشعل دار بیداری، بصیرت و آگاهیِ ملت ایران اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) روشن شد، در سایه خودباوری، ایثار و شهادت طلبی و رهبری های حکمیانه آن پیر فرزانه و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امروز به خورشیدی فروزان بدل شد که گستره آسمانِ دنیای معاصر را فراگرفت و چراغی گرمی بخش، منیر و هدایت گر برای رهپویان عدالت خواهی گردید.

یوم الله دهه فجر که پایان استبداد طاغوتیان زمان را رقم زد، نهالی سرسبز را در باغ اراده و خودباوری ملت ایران غرس نمود، که با خون مردان، زنان و جوانان انقلابی آبیاری شد و امروز با حضور مستمر و آگاهانه ملت ایران در صحنه میدان خطیر ایثار در راه انقلاب به درختی پربار و گشن تبدیل گشت که میوه پرحاصل آن عزت، اقتدار و ثبات برای ملت ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت دهه فجر

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت دهه فجر