مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-31ورزشي

سومین برد دلچسب نماینده کرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال


تیم بعثت کرمانشاه پنجمین بازی پرهیجان خود را در لیگ دسته اول سری ب والیبال در مقابل تیم قزوین جوان، با بردی دلچسب سپری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تیم بعثت کرمانشاه در پنجمین بازی پرهیجان خود را در لیگ دسته اول سری ب والیبال به مصاف تیم قزوین جوان رفت و پیروزی دلچسبی را کسب کرد.

رییس هیأت والیبال استان کرمانشاه در گفت گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: تیم ما متشکل از افراد جوان با تجربه کم است، تاکنون بازی تدارکاتی نداشتیم و با توجه به این مسئله بازیکنان در بازی های اول استرس داشتند که با مرور وضعیت بهتر شد و تیم شرایط بهتری را تجربه می کند.

فرهمند سال افزون ادامه داد: هدف ما از تشکیل تیمی با اعضای جوان ایجاد انگیزه در بین آنان و استفاده از نیرو و توان و تلاش جوانان برای ساخت تیمی قدرتمند است.

وی در خصوص حمایت مالی تیم، گفت: با توجه به نبود اسپانسر شرکت ما در مسابقات دیرهنگام انجام شد و با یاری افشین حسنی توانستیم در مسابقات شرکت کنیم.

وی افزود: صابر رحیمی، مسئولین اداره ورزش و جوانان و استانداری نیز برای ورود به مسابقات به ما کمک کردند چراکه برای تیم اعتباری نداشتیم، امیدواریم در صورت صعود شاهد حمایت بیشتر مسئولین باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین برد دلچسب نماینده کرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال

سومین برد دلچسب نماینده کرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال