مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-31فرهنگي

«مصطفی» نامزد دریافت چهار جایزه از جشنواره فیلم کلکته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان شاه محمدی تهیه کننده و پخش کننده فیلم کوتاه مصطفی عنوان کرد: مصطفی تا امروز مورد استقبال جشنواره های مختلفی قرار گرفته است و خوشبختانه در آخرین موفقیت خود، - فیلم کوتاه مصطفی به کارگردانی علیرضا تیموری و تهیه کنندگی پیمان شاه محمدی نامزد دریافت جایزه در چهار بخش از جشنواره فیلم کلکته هند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان شاه محمدی تهیه کننده و پخش کننده فیلم کوتاه مصطفی عنوان کرد: مصطفی تا امروز مورد استقبال جشنواره های مختلفی قرار گرفته است و خوشبختانه در آخرین موفقیت خود، نامزد بهترین فیلم کوتاه، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری و بهترین بازیگر از جشنواره IKSFF کلکته هند شده است.

وی ادامه داد: در این فستیوال پنج فیلم کوتاه برای هر گروه نامزد شده است که در بین چهار گروه اصلی، فیلم کوتاه مصطفی قرار دارد.

مراسم اهدای جوایز در تاریخ 31 ژانویه 2021 برابر با 12 بهمن ماه برگزار می شود که به دلیل شیوع کرونا ما نمی توانیم به صورت فیزیکی در مراسم اختتامیه جشنواره حضور داشته باشیم.

شاه محمدی در پایان گفت: این اتفاق بسیار مهمی است که جشنواره ها به یک اثر بدون مرز و صلح طلب به درستی و بدون قضاوت نگاه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مصطفی» نامزد دریافت چهار جایزه از جشنواره فیلم کلکته

«مصطفی» نامزد دریافت چهار جایزه از جشنواره فیلم کلکته