مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-31بين الملل

جمهوریخواهان آمریکا به جان هم افتادند؛باز هم پای ترامپ در میان است!


جمهوری خواهان مجلس که به استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور سابق رأی دادند، در داخل حزب با موجی از خشم و انتقام روبرو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، شبکه الجزیره گزارش داد 10 جمهوری خواه مجلس که به استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور سابق رأی دادند، در داخل حزب با موجی از خشم روبرو هستند و مقامات جمهوری خواه، اهدا کنندگان و رای دهندگان آراء آنها را محکوم می کنند و رقیبان اصلی، مبارزات خود را زودتر آغاز می کنند.

اسامی آنها عبارتند از: جان کاتکو نماینده نیویورک لیز چنی نماینده وایومینگ آدام کینزینگر نماینده ایلینویز فرد آپتون نماینده میشیگان جیمی هریرا بوتلر نماینده واشنگتن دن نیو هاوس نماینده واشنگتن پیتر میجر نماینده میشیگان تام رایس نماینده کارولینای جنوبی آنتونی گونزالس نماینده اوهایو دیوید والدائو نماینده کالیفرنیا این واکنش، کارزارهای مقدماتی انتخابات 2022 آنها را به آزمایش هایی مبنی بر اینکه ترامپ چه مدت می تواند صحنه را در سیاست جمهوری خواهان حفظ کند، تبدیل کرده و اینکه آیا رأی دهندگان حزب جمهوری خواه مایل به تبدیل میان دوره ها به آزمون وفاداری به او هستند یا خیر.

این گروه 10 نفره از جمهوری خواه شامل اعتدالگرایانی در ایالات کلیدی و همچنین برخی از محافظه کاران معتبر از جمله لیز چنی نماینده وایومینگ و فرد شماره 3 حزب جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوریخواهان آمریکا به جان هم افتادند؛باز هم پای ترامپ در میان است!

جمهوریخواهان آمریکا به جان هم افتادند؛باز هم پای ترامپ در میان است!