مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-31سياسي

الزام پیوست فهرست پروژه های توسعه محلی به بودجه 1400


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خواستار ارائه لیست پروژه های توسعه محلی در بودجه 1400 شهرداری تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در جریان دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به عدم ارائه لیست پروژه های توسعه محلی در لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران تذکر داد و گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهمترین انتظار اعضاء شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است، تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم گردد.

وی افزود: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم ارائه فهرست پروژه های توسعه محلی مورد تأیید شورایاران به تفکیک منطقه و محله در چارچوب بند 8.

3 بخش اسناد مصوبه الزامات و اولویت های تدوین بودجه سال 1400 شهرداری تهران تذکر می دهم.

فراهانی با بیان اینکه شهرداری تهران در چارچوب بند 2 بخش رویکردهای این مصوبه مکلف شده بود تا رویکرد بودجه ریزی مشارکتی مورد توجه قرار دهد افزود: بر این اساس مناطق شهرداری مکلف بودند تا با دعوت از شورایاران هر محله نسبت به احصاء فهرست پروژه های توسعه محلی پیشنهادی شورایاران برای بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام پیوست فهرست پروژه های توسعه محلی به بودجه 1400

الزام پیوست فهرست پروژه های توسعه محلی به بودجه 1400