مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-31سياسي

عدم ارائه لیست پروژه های توسعه محلی در لایحه بودجه 1400 شهرداری


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خواستار ارائه لیست پروژه های توسعه محلی به بودجه 1400 شهرداری تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید فراهانی رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و شصت و هشتمین جلسه شورا نسبت به عدم ارائه لیست پروژه های توسعه محلی در لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران تذکر داد و افزود: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم ترین انتظار اعضا شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است، تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم ارائه فهرست پروژه های توسعه محلی مورد تأیید شورایاران به تفکیک منطقه و محله در چارچوب بند 8.

3 بخش اسناد مصوبه الزامات و اولویت های تدوین بودجه سال 1400 شهرداری تهران تذکر می دهم.

فراهانی با بیان اینکه شهرداری تهران در چارچوب بند 2 بخش رویکردهای این مصوبه مکلف شده بود تا با توجه به رویکرد بودجه ریزی مشارکتی (توجه به نظر شورایاران در تدوین بودجه مناطق 22 گانه و پروژه های توسعه محلی) توجه کند افزود: بر این اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ارائه لیست پروژه های توسعه محلی در لایحه بودجه 1400 شهرداری

عدم ارائه لیست پروژه های توسعه محلی در لایحه بودجه 1400 شهرداری