مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-31سياسي

ایجاد دبیرخانه مثلث گردشگری ایران در شیراز


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از تشکیل دبیرخانه مثلث گردشگری ایران در استان فارس خبر داد و هدف از این اقدام را تقویت و گسترش همکاری های سه جانبه با استان های یزد و اصفهان در حوزه گردشگری عنوان کرد.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از تشکیل دبیرخانه مثلث گردشگری ایران در استان فارس خبر داد و هدف از این اقدام را تقویت و گسترش همکاری های سه جانبه با استان های یزد و اصفهان در حوزه گردشگری عنوان کرد.

سید علی نقی طبیب لقمانی، یکشنبه، 12 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به مبادله تفاهمنامه ای بین استان های فارس، اصفهان و یزد به عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران، گفت: این تفاهم نامه با هدف گسترش و تقویت حوزه های مرتبط با گردشگری بین شهرهای اصفهان، یزد و شیراز با نگاهی ویژه به وجه مشترک گردشگری فرهنگی تاریخی مبادله شد و رونق گردشگری و همچنین اعتلای فرهنگ و هویت سرزمینی را دنبال می کند.

وی ادامه داد: شناساندن ظرفیت های فرهنگی، تمدنی و تاریخی این سه شهر گردشگرپذیر به یکدیگر و همچنین به سایر استان ها و حتی به جهانیان، همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تلاش می کنیم که از ارتباطات و تبادلات گردشگری، آموزش و پژوهش میان بین دستگاهی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دبیرخانه مثلث گردشگری ایران در شیراز

ایجاد دبیرخانه مثلث گردشگری ایران در شیراز