مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-31ورزشي

هندبالیست های زن ملایر در مسابقات لیگ دسته یک سوم شدند


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر اعلام کرد: تیم هندبال کیهان پایش ملایر با کسب مقام سوم مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور موفق به اخذ مجوز حضور در لیگ برتر شد.

- حمیدرضا سپهری نیا ضمن تبریک برای کسب این مقام ارزشمند به جامعه بزرگ ورزش شهرستان و استان به ویژه جامعه ورزش بانوان و هیئت هندبال شهرستان و استان گفت: دختران کیهان پایش ملایر با حضور قدرتمندانه خود در رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور به لطف خداوند و تلاش خستگی ناپذیر خود سکوی سوم این مسابقات را از آن خود کرده و به لیگ برتر هندبال بانوان کشور صعود کردند.

سرمربی و سرپرست این تیم نیزبا بیان اینکه این رقابت ها با حضور 12 تیم از سراسر کشور در شاهرود برگزار شد و تیم های حاضر در دو گروه به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند، اظهار کرد: در نهایت تیم های ذغال سنگ البرز شرقی شاهرود، آتریسای تهران و کیهان پایش الوند ملایر موفق به کسب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر، مژگان ملکی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بازیکنان تیم یادآور شد: در بازی رده بندی با اقتدار و تلاش بازیکنان توانستیم تیم نفت و گاز گچساران را از پیش روی برداریم و با تکیه بر سکوی سوم این رقابت ها، حضور خود در ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبالیست های زن ملایر در مسابقات لیگ دسته یک سوم شدند

هندبالیست های زن ملایر در مسابقات لیگ دسته یک سوم شدند