مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-31سياسي

هیچ دانش آموز ایرانی از نعمت آموزش محروم نیست


به برکت نظام جمهوری اسلامی حتی یک دانش آموز از آموزش محروم نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی صبح یکشنبه در آیین زنگ انقلاب در مدرسه شاهد ایثارگران کرج همزمان که با سراسر کشور و با آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) نواخته شد، اظهار کرد: حلول چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران را به مردم عزیز و خانواده محترم تمام شهدا تبریک عرض می کنم و یاد و نام امام راحل را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه هر سال 12 بهمن ماه زنگ انقلاب در سراسر مدارس نواخته می شد، تصریح کرد: امروز به شکل نمادین زنگ انقلاب در مجموعه مدرسه شاهد ایثارگران با حضور استاندار البرز و برخی مسئولین با رعایت پروتکل های بهداشتی نواخته شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه این امر به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و عدالت آموزشی بوده است، خاطر نشان کرد: تحقیقاً فعالیت های ما بهتر از سال های گذشته انجام می شود به جهت اینکه تمام برنامه های دهه فجر در بستر شبکه شاد انجام می شود.

وی با بیان اینکه امروز 60 هزار نفر از دانش آموزان، اولیا و همکاران ما در آموزش و پرورش شاهد نواخته شدن زنگ انقلاب بودند، گفت: تمام برنامه ها از مسابقات مختلف، دستاوردهای انقلاب اسلامی و نمایشگاه مجازی تنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانش آموز ایرانی از نعمت آموزش محروم نیست

هیچ دانش آموز ایرانی از نعمت آموزش محروم نیست