مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-31سياسي

نشست های شورای فرهنگ عمومی دیشموک باید خروجی مطلوب داشته باشد


نشست های شورای فرهنگ عمومی دیشموک باید خروجی مطلوب داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، صاحب مجاوند رییس شورای شهر دیشموک در نشست شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: آسیب های اجتماعی در شهر دیشموک بسیار زیاد هستند امیدوارم نشست های که برگزار می شود خروجی مطلوب و اثرگذار باشند.

مجاوند با بیان اینکه در دیشموک فضای مجازی از آسیب های اجتماعی بسیار خطرناک است عنوان کرد: از قوه قضاییه می خواهم که فضای مجازی را در دیشموک کنترل کنند.

وی  با اشاره با کلیپ منتشر شده در فضای مجازی گفت: والحق و النصاف فرمانده کلانتری دیشموک در جلوگیری از آسیب های اجتماعی فردی بسیار پرتلاش است.

وی عنوان کرد: فرمانده کلانتری دیشموک فردی دلسوز بود که در جهت رفع مشکلات منطقه دیشموک شبانه روز در دیشموک در حال خدمتگذاری بود.

رییس شورای شهر دیشموک با بیان اینکه از قوه قضاییه می خواهم این قضیه با جدیت پیگیری شود عنوان کرد: اگر با چنین افرادی برخورد جدی شود دیگر شاهد منتشر کردن چنین کلیپ های در فضای مجازی که خود باعث متشنج شدن جو منطقه شده است نباشیم.

حجت الاسلام اندیشه هم در این خصوص در نشست شورای فرهنگ عمومی ضمن اینکه آسیب های اجتماعی در شهر دیشموک بسیار زیاد است عنوان کرد: انصافا استفاده از خوانندگان محلی خود علاوه براینکه دچار ضرر و زیان مالی هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های شورای فرهنگ عمومی دیشموک باید خروجی مطلوب داشته باشد

نشست های شورای فرهنگ عمومی دیشموک باید خروجی مطلوب داشته باشد