مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-31سياسي

برگزاری آیین گرامیداشت سالروز ورود امام (ره) در جوار مزار حاج قاسم


آیین بزرگداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز آیین بزرگداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسؤولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار داشت: باید بدانیم هرچه داریم از امام خمینی (ره) این بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی است و برای سکان دار نظام آرزوی سلامت و طول عمر داریم.

محمدصادق بصیری ادامه داد: امروز افرادی که دل در گرو انقلاب اسلامی و ایران اسلامی دارند در جوار شهدای مقاومت گردهم آمده اند تا در آیین بزرگداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را گرامی بدارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قرائت قرآن، نواختن سرود جمهوری اسلامی، اجرای گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، مداحی و سخنرانی از جمله برنامه های آیین بزرگداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در محل گلزار شهدای کرمان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین گرامیداشت سالروز ورود امام (ره) در جوار مزار حاج قاسم

برگزاری آیین گرامیداشت سالروز ورود امام (ره) در جوار مزار حاج قاسم