مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-31سياسي

برنامه های متنوع مرکزاسلامی هامبورگ برای نوجوانان،جوانان و بانوان


مرکز اسلامی هامبورگ با رعایت محدودیت های کرونایی برنامه های متنوعی برای تمامی سنین به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرکز اسلامی هامبورگ با وجود محدودیت های کرونایی، فعالیت های خود را در زمینه های گوناگون ادامه می دهد.

برگزاری اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با رعایت پروتکل های بهداشتی به جز روزهای جمعه و یکشنبه، تولید و پخش برنامه دینی در مناسبت های دینی و مذهبی از طریق فضای مجازی و ارائه سخنرانی امام و مدیر مرکز اسلامی حجت الاسلام دکتر مفتح هر جمعه به صورت مجازی از برنامه های این مرکز است.

همچنین این مرکز برنامه آموزش تاریخ اسلام و آموزش عقاید برای جوانان به زبان آلمانی را هر هفته شنبه ها ساعت 14- 18 برگزار می نماید.

دایر بودن کلاس های دینی و فرهنگی مخصوص خواهران به زبان آلمانی (آموزش احکام و روش تربیت فرزند) و فارسی (تفسیر موضوعی قرآن، آموزش احکام، آموزش روان خوانی قرآن، آشنایی با شبکه های اجتماعی، کلاس پالایش روان و آشنایی با غذاهای ملیت های مختلف) به صورت آنلاین نیز از دیگر برنامه های متنوع مرکز اسلامی هامبورگ است.

کلاس های آموزش تلاوت قرآن و تجوید هر هفته شنبه ها بعدازظهر، برپایی جلسات بحث خارج فقه مخصوص روحانیون منطقه در روزهای پنجشنبه و ادامه ترم زمستانی حوزه علمیه هامبورگ به صورت آنلاین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های متنوع مرکزاسلامی هامبورگ برای نوجوانان،جوانان و بانوان

برنامه های متنوع مرکزاسلامی هامبورگ برای نوجوانان،جوانان و بانوان